divendres, 16 de gener del 2015

Copenhaguen {o com resumir un viatge i no cansar}















A finals de l'any passat vaig ser convidada, junt amb altres bloguers, a participar en una juguesca de posar cinc fotografies en blanc i negre al Facebook particular i al mateix temps havíem de convidar a altres cinc amics que també participessin. La temàtica era lliure i jo vaig triar cinc fotografies d'una recent visita a la bonica ciutat de Copenhaguen a Dinamarca. Em va semblar que era resumir tot un viatge amb allò que em va cridar més l'atenció. I les vull compartir amb vosaltres: una casa que em va semblar senzilla en un racó d'un carrer, un vaixell en un dels canals que defineixen molt bé la relació del país amb el mar, un cuiner del restaurant Noma que ostenta el lideratge en la restauració mundial, una estàtua de qui ens ha fet somiar amb els seus contes, Hans Christian Andersen, i finalment un passeig pel Tívoli, el parc d'atraccions més antic del món. 

Gnossiennes: No. 4, Erik Satie & Reinbert de Leeuw


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada