divendres, 25 de setembre del 2015

El Seguici Popular de Tarragona {vist per la Violeta}
















Qualsevol festa major de qualsevol poble és per a viure-la al carrer. I així ho fem. Avis, fills i néts sortim per a gaudir plegats dels actes que són aptes per als més petits. Com que a Tarragona es viu amb molta emoció, si podem, no ens perdem l'ocasió de fer-ho. El dia de Santa Tecla la Violeta i jo vam carregar-nos unes potents armes de capturar moments i sensacions excepcionals: les nostres càmeres fotogràfiques. Ens vàrem emocionar compartint escenes màgiques del Seguici Popular (un dels més importants de Catalunya), tant que jo vaig guardar la meva per a veure com ho feia ella. Aquí teniu el resultat: la seva alçada li permet veure l'enquadrament diferent al meu i resulta molt divertit. El grup del Ball de Gitanes, fins i tot, es va aturar en veure-la tan posada i li van demanar una fotografia. Emocions, sensacions, moments irrepetibles...





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada